ביופיסה של פוליפ היפרפלסטי
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתשובה אחרי בדיקת גסטרו נכתב: mild chronic corpus gastritis with reactive polypoid forolar hyperplasia. אודה עם אקבל הסבר על כך. תודה ארזה
לקריאה נוספת והעמקה
מדובר בדלקת ברירית הקיבה הגורמת להיווצרות בליטות ברירית. לדעתי שבשת חלק מהמילים...
(מספר מקשר)
בתשובה של הבדיקה הפתולוגית מהקיבה שנלקחה מהקיבה - פוליפ קטן עם מראה היפרלפלסטי", בתיאור המאקרוסקופי היה כתוב: Mild chronic corpus gastritis with reactive polypoid foveolar hypeprlasia שתי המילים האחרונות הן אלו ששיבשתי אותן. זה משנה את התמונה? ומה משמעות הבליטות ברירית, זה יכול להתפתח לגידול סרטני? תודה, ארזה