תוצאות ביופסיה באיזור המעי הגס והרקטום
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 30 ובמשך כ- 3 שנים שאני סובלת מיציאות לא סדירות, שלשולים ולסירוגין עצירות, כאבי בטן.. מה שהוביל אותי ללכת לרופאת גסטרו ומשם לבדיקת קולונוסקופיה. ראיתי שהתוצאות שהגיעו הן: מאזור המעי הימני: TWO FRAGMENT OF NORMAL COLONIC MUCOSA מאיזור המעי הרוחבי: THREE FRAGMENTS OF UNREMARKABLE COLONIC MUCOSA מאיזור הרקטום: THREE FRAGMENTS OF COLONIC MUCOSA SHOWING LYMPHOID AGGREGATE IN THE LAMINA PROPRIA AND MILD EDEMA OF THE LAMINA PROPRIA. THE CRYPTS ARE PRESERVED. יש לי תור לרופאת הגסטרו בעוד שבוע ימים, אבל עד אז, אני ממש חוששת ואשמח לדעת מה פירוש התוצאות...האם זה יכול להעיד על דלקת (אולי כרונית) או משהו אחר? האם לדעתך אצטרך גם טיפול תרופתי. תודה רבה.