ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני 3 שבועות עברתי ניתוח פיסורה אנאלית בשבוע האחרון התחלתי להרגיש שוב כאבים בזמן היציאה, והצואה הייתה קשה. מה יכולה להיות הסיבה אם אני עדיין שותה את הסיבים ושומרת על תזונה נכונה? בנוסף הגולה שיש בפי הטבעת כתוצאה מהפיסורה עדיין לא נעלמה, מתי היא אמורה להיעלם? מתי אפשר יהיה לחזור לאורח חיים נורמלי? בנוסף, אני מרגישה גירודים מידי פעם אבל אני משתדלת לא לגרד כי אחר כך אני מרגישה כאבים. האם הגירוד מצביע על החלמה של האיזור? ושאלה נוספת האם הניתוח הזה מלווה בתפרים?
בוקר טוב שיר, חשוב לשמור על התזונה עם הסיבים והשתיה המרובה. כל התופעות של הפיסורה והניתוח אמורות לחלוף תוך כ-6 שבועות מהניתוח. אני בד"כ לא תופר את האזור בזמן הניתוח, אך יש כאלה שתופרים. בכל מקרה, אלה תפרים שנספגים לבד. תעשי אמבטיות עם מים חמים.