בלוטה\גולה\נפיחות בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, לפני כמה ימים התחילו לי כאבים בפי הטבעת שלא יחסתי להם חשיבות, היום בדקתי בערזת מראה, וראיתי שיש לי כמו גולה או בלוטה היוצאת מפי הטבעת, ממש נראה אפילו כמו בהתחלה כצואה ש"נתקעה" בדרך החוצה. כאשר אני נוגע בבלוטה אני מרגיש כאבים, אני יכול לומר שאני אוכל מאוד בריא, ואין מחלות תורשתיות כלשהן במשפחה. מה יכולה להיות לדעתך הבעיה, אני כרגע בטיול בחו"ל ולא יודע מה לעשות, אשמח לתשובה מהירה. תודה מראש, אבי.
שלום אבי, קשה על סמך התיאור בלבד "לנחש" במה מדובר, אך האפשרות הסבירה ביותר היא שמדובר בטחור. אם יש באפשרותך לגשת ולהיבדק ע"י פרוקטולוג - עשה זאת בהקדם.