לאחר החזרה ראשונה
דיון מתוך פורום פוריות - ייעוץ רגשי ותמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי החזרה ראשונה של שני עוברים טובים. כבר מחכה בחוסר סבלנות לדעת האם זה הצליח. נורא מנסה ליהיות אופטימית כל כך רוצה ליהיות אמא! מפחדת מתשובה שלילית, מאוד מפחדת מהתרסקות קשה,תסכול וירידת ערך עצמי.
לקריאה נוספת והעמקה
רוני שלום, את מתארת רכבת ההרים בין תקווה ובין פחד ופסימיות והיא טבעית ובמובן מסוים נלווית לטיפולים.אני כמובן מאחלת לך הצלחה בטיפול הנוכחי אך כמו בכל התמודדות אחרת בחיים, חשוב לפרק את הקישור בין אי הצלחה להתרסקות ואיבוד תקווה לע מנת להפוך את הדרך למטרה לנסבלת יותר ובמקביל אליה להמשיך לקיים את שגרת חייך, במישור המקצועי, האישי והזוגי. בהצלחה, קרן