גוש בפרוטיס שהוצא בניתוח עלי לציין שלא בוצע חתך קפוא

דיון מתוך פורום  גידולי ראש-צוואר

10/03/2018 | 19:09 | מאת: אורית

לאחר עיכוב של רופאים במשך תקופה של שנה ושבעה חודשים הוצא נגע ציסטי מאיזור זנב הפארוטיס. במשך כל התקופה לפי אולטרא סאונד סי טי ואם אר אי מדובר בממצא שפיר גם שפתחו את הבלוטה בניתוח הוציאו רק את הנגע שלא עירב את עצב הפנים שלא נפגע הבלוטה השטחית נשארה וגם העמוקה הם טענו שהוציאו את הציסטה עם הקרום בשלמותו והורידה רקמה קטנה מאוד מסביב.נגע לא קטן ולא גדול עד 2ס"מ. הסתמן נפיחות רכה מאוד וניידת באיזור זנב ונמשך לצוואר.מבדיקה עם המעבדה ששלחו אחרי שבוע ויומיים לא מצאו שום סימנים לתאים ממאירים והם ממשיכים לבדוק כי אין הבחנה גם בpna לא היתה אבחנה מיותר לציין כי אני בחרדות ומדוכאת משום שגם הרופאים שהוציאו את הנגע לא יודעים מזה. ד"ר נכבד מניסיונך הרב אודה לך באם זה מקומי ? האם זה בר טיפול ? במשך זמן הרגשתי כמו שאני נוגעת בגרעין של זית. מעין גולה כזאת קשה כמו גרעין של זית.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, נשמע מרגיע. יש להיוועץ ברופאים המנתחים לקבלת הסבר מפורט יותר על מה נכרת ומה נראה להם. הם ורק הם יודעים מה היה ומה הסיכוי שמדובר במשהו חשוד. נשמע שלא. בברכה, ד'ר אבי חפץ, א.א.ג. מנהל היחידה לכירורגיה ואונקולוגיה של ראש צוואר באסותא א.ר.ם.- המרכז לרפואת א.א.ג. וניתוחי ראש צוואר באסותא-http://www.aram-ent.co.il 03-7645464

14/03/2018 | 09:36 | מאת: אורית

קיבלתי בינתיים תשובה מהמעבדה כי מדובר בממצא שפיר . בשם לימפופיטל קיסט. זה מלחיץ כי אני בריאה בדר"כ לא מבינה מזה . הבנתי שזה ציסטה שפירה. אבל נלחצתי מכל מה שהיה רשום באתרי אינטרנט מחו"ל. האם תוכל בבקשה להסביר ?

מנהל פורום גידולי ראש-צוואר