ממצאי אולטרסאונד צוואר

דיון מתוך פורום  גידולי ראש-צוואר

19/07/2017 | 12:44 | מאת: לינה

שלום .. להלן תוצאות אס שביצעתי בעקבות בלוטות לימפה מוגדלות שהדאיגו אותי ..חשוב לציין כי אני במעקב כבר שנתיים בלוטת התריס: אינה מוגדלת עם גבולות סדירים ,מרקם אחיד למדי . אונה ימנית 42 9 17 ממ אונה שמאלית 42 10 16 נצפתה קשרית איזואקוגניתבודדת בגודל 5 ממ איסטמוס בעובי 1.5 ממ . בלוטות לימפה במשולשי תרדמה קדמיים נצפו מספר בלוטות לימפה תגובתיות בגודל עד 15*6 ממ 19*4 ו22*6 . אשמח להסבר האם תקין? חשוב לציין שבדיקות דם תקינות. תודה רבה .

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, סה"ע נראה די קתין. ממליץ מעקב של US חוזר עוד כ 6 חודשים וכן יעוץ אנדוקרינולוגי. בברכה, ד'ר אבי חפץ, א.א.ג. מנהל היחידה לכירורגיה ואונקולוגיה של ראש צוואר באסותא א.ר.ם.- המרכז לרפואת א.א.ג. וניתוחי ראש צוואר באסותא-http://www.aram-ent.co.il 03-7645464

18/01/2018 | 22:38 | מאת: לי ה

היי דוקטור לאחר תוצאות האולטרסאונד הנ״ל הלכתי גם לייעוץ אנדוקרינולוגי בהמלצתך באופן פרטי, האנדוקרינילוגית שבדקה אותי אמרה שהכל בסדר על סמך הבדיקות והמליצה לי ללכת להמטולוג, ההמטולוג בדק וציין כי אין מה לדאוג מישש את הצוואר הבטן הבית שחי ואמר שהכל תקין ולא נרגעתי אז התחננתי מרופא המשפחה לתת לי הפניה לבדיקת סי טי לפני 5 חוד׳ ,לא קיבלתי את התוצאות בידיים , הרופא רק ציין בפני שאין שום ממצא והכל תקין ושלח אותי הביתה להירגע! שאלתי היא איך הדבר יכול להיות ? הרי לימפות הם תגובה לזיהום או דלקת שמתחוללת בגוף לא? יש לי חוסר שקט כי הכל באינטרנט מאד מלחיץ ובלוטה זה רע ! האם קיים דבר כזה שבלוטה מופיעה ונשארת בגודלה ? אינני יודעת מה עוד לעשות למי לפנות אני בת 22 ואני לא מצליחה לישון אפילו היטב בלילה כי הבלוטה לא נעלמת ונותרה בגודלה ובנוסף היום הרגשתי עוד בלוטה מאד קטנה במישוש עמוק באותו איזור אבל תחתיה ממש בסוף הצוואר ,אולי מהלחץ אני חושבת שזו בלוטה וזהו בעצם מבנה תקין של הצוואר? אין לי מושג אם הייתה שם לפני כן, קיים דבר כזה שאנשים חיים עם בלוטות מוגדלות בצוואר ואין הדבר מסוכן,האם? האם עליי להירגע ולהניח לנושא? מחר אני הולכת לבקש אולטרסאונד חוזר מרופא המשפחה שהתייאש ממני כבר,ואומר שאני סתם לחוצה . אנא ממך אשמח להסבר להרגעה בנושא בלוטות , הרופא אומר שפשוט יכול להיות שהגוף שלי מייצר ללא סיבה את הבלוטה, נשמע לי מוזר , ואני לא מצליחה להתנתק מהחשש. תודה מראש תודה גדולה!

מנהל פורום גידולי ראש-צוואר