צ'יפ גנטי - איזה תסמונות/מחלות הוא מכסה
דיון מתוך פורום אבחון טרום לידתי וייעוץ גנטי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עשיתי צ'יפ גנטי והתוצאה יצאה תקינה. רציתי לדעת איזה תסמונות הוא מכסה? האם הוא מכסה את התסמונות הללו - 7 תסמונות: 21 ,18 ,13 ,16 ,22, גייקובס, טריפל X, קליינפלטר, טרנר, 1pdeletion , cri-du-chat, Di-george, Prader Willi / Angelman, Wolf-Hirschhorn Jacobsen Langer-Giedion תודה רבה.
כבר לא נהוג לתת רשימה של מחלות או מצבים כפיש עשינו לפני מספר שנים, שכן היא גדלה ומשתנה באופן כמעט יומי. הציפ יגלה כל חסר או תספת מעל סף הגילוי המדווח במעבדה המבצעת. בוודאי את מה שרשום בשאלה ועודאלפני תסמונו תאחרות. זה לא שולל כל מחלה בעובר, שכן לא מרצפים את כל הדנא. ויש מעל 20000 גנים...