הסרת שומה מהפנים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר נתזנון אני מעוניינת להסיר שומה שהתפתחה לי בפנים. בשנים האחרונות השומה גדלה, הייתי אצל רופא העור, הוא בדק לי את השומה ואמר לי שהיא לא מסוכנת. הרופא המליץ לי לקרוא בפורטל באתר דוט-חן (www.dothen.co.il) אם אני מעונינת להסיר. הבנתי שאפשר להסיר אותה בניתוח וישארו לי סימנים מינימליים (השומה נמצאת סמוך לנחיר האף) ובמקרים אחרים אפשר ללא ניתוח ולקבל אפילו תוצאות טובות יותר. מה אתה ממליץ?
לקריאה נוספת והעמקה
כל הסרה לא ניתוח אינה מאפשרת בדיקה פתולוגית של השומה ולכן נחשבת מסוכנת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)