שאלה בקשר לסרטן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי פצע שקיבלתי כשנסעתי לים ובהתחלה הוא היה כמו כל פצע רגיל, ירד די הרבה דם אבל עכשיו הוא נהיה כזה סוג של כתום כזה ויש לי שאלה בקשר לזה, תוך כמה זמן אם הפצע לא מתרפא צריך ללכת לרופא?למרות שזה לא פצע גדול כזה בערך 2 סנטימטר, ועוד משהו, אני מנומש בפנים וקצת ביד האם זה משפיע על סיכויי לחלות בסרטן העור?
לקריאה נוספת והעמקה
נמשים אכן מהווים גורם סיכון לסרטן העור. פצע שאינו מתרפא בזמן של 1-2 שבועות דורש בדיקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)
יש לי גם שומה, אבל היא לא מצריכה טיפול ואני די סקרן לדעת, האם יש לי סיכון גבוהה לחלות בסרטן העור גם כשיש לי שומה וגם כשיש לי נשמים?