שאלות לגבי הסרת שומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני עומדת להסיר שומה מאזור הבטן ויש לי שתי שאלות: 1. לגבי הפרוצדורה עצמה, אני יודעת שזו נחשבת לפעולה פשוטה וקלה אבל אני רוצה לוודא: אני אוכל לנהוג אח"כ? אוכל לעבור טיפול שיניים מיד אח"כ? 2. אני מתכננת הריון, השומה המיועדת להסרה היא באזור הבטן, כמה זמן כדאי לתת למקום להצטלק באופן מיטבי לפני שאני נכנסת להריון ואז העור יימתח? תודה רבה יעל
אין כל מניעה לבצע כל פעילות לאחר הניתוח (חוץ מלשחות בים / בריכה מחשש לזיהום הפצע). אין כל בעיה להיכנס להריון- עד שהבטן תגדל הצלקת תהיה חזקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
אין כל מניעה לבצע כל פעילות לאחר הניתוח (חוץ מלשחות בים / בריכה מחשש לזיהום הפצע). אין כל בעיה להיכנס להריון- עד שהבטן תגדל הצלקת תהיה חזקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון