הסרת נקודת חן - אחרי ייעוץ של רופא עור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. הייתי בייעוץ אצל רופא עור אחרי שהתחיל לי פצע בתוך נקודת חן והוא אמר שבגלל שרואים 2 צבעים (כהה ובהיר) צריך להוריד את הנקודת חן (היא בלחי) ונתן לי הפנייה. קבעתי תור ל"ניתוחון" הזה אך התור רק בעוד חודש. בינתיים עברו כמה ימים מאז שהייתי אצלנו והנקודת חן התחילה להתקלף ולהיסדק ונראה כאילו חלקים ממנה הולכים להתקלף וליפול ממש בקרוב. האם זה מסוכן? יש משהו לעשות בנידון? או פשוט לחכות עוד חודש עד התור לניתוח ומה שישאר מהנקודת חן זה לא משנה? תודה... אני מודאג מאוד ומפחד שזה מסוכן...
לא ניתן כמובן לגהעריך את מצבך בלי בדיקה אולם לפי הסיפור שלך סביר כי לא מדובר על תהליך מסוכן אלא מצב שכיח של פצע (חתך בגילוח?) בשומה. תוכל לבקש בדיקהת רופא עור עם דרמוסקופ להערכת מצב השומה, או להמתין בסבלנות לניתוח. בריאות שלמה ד|ר ניר נתנזון