הסרת נקודות חן (שאלה)
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ,אני בן 17 ויש לי מספר נקודות חן שאני רוצה להוריד. הנקודות הן כאלה..כאילו בולטות,לא נקודות שטחיות רגילות.. עכשיו ,אמא שלי גם הורידה כמה נקודות חן,והיא אמרה שהיא הסירה עם משחה או משהו כזה,קרח לא זוכר..יש דבר כזה? מה הם בכלל הדרכים להסרת נקודות חן ? ועוד שאלה,יש לי גם נקודת חן "שטוחה" בפנים ואני רוצה להסיר אותה..האם אפשרי? או שאפשר להסיר רק נקודות שקצת בולטות וכו'..?|
הדרך היחידה המקובלת רפואית להסיר שמות היא ע"י ניתוח. כל דרך אחרת עלולה להיות מסוכנת ולכן אינה מקובלת ע"י רוב הרופאים. לפרטים קרא הודעות קודמות בפורום זה... בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון