שאלה בקשר לשומות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני דיי בהירת עור, אך לא ג'ינג'ית, ואני משתזפת בשמש. אני בת 19 ובגיל 9 בערך נוצרו לי שני נקודות חן על הפנים, ולאחרונה לפני בערךשנתיים נוצרה לי נקודת חן על הפנים שרק גודלת וגודלת אבל היא שטוחה, רציתי לדעת אם מדובר במשהוו מסוכן, ואם אני רוצה להסיר את השומות בלייזר אז זה בדיוק כמו השיטה של ד"ר זמיר, כי גם בלייזר השומה לא נשלחת למעבדה לבדיקה, וכמה יעלה לי להסיר אותם בקופת החולים? זה ממש חשוב לי, ואם ישאר לי צלקת.
אין דרך להעריך את השומה שלך דרך האינטרנט. גשי בהקדם לבדיקת רופא עור המיומן בדרמוסקופיה. הסרת שומה בליזר יכולה גם להשאיר צלקת וכפי שכתבת אינה רצויה מאחר ולא ניתן לבדוק את טיב השומה. קופת החולים אינה ממנת טיפולים אסתטים. אם רופא עוק יחשוד שהשומה סרטנית אזי ההסרה בחינם, ולא תצטרכילפנות באופן פרטי לכירורג פלסטי. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון