נקודת חן/שומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בחורה בת 30, בהירת עור.יש לי נקודת חן בולטת, באיזור ביח"ז עליון, במקום חשוף לשמש. לפי זכרוני היא קיימת מאז גיל מאוד צעיר. בשנים האחרונות נקודת החן גדלה, ומאחר והיא בולטת יותר לפעמים בגלל שיפשוף, משרשרת למשל, היא יכולה לדמם מעט. פניתי למספר רופאי עור וגם לכירורג פלסטי, כלם טוענים שמאחר והיא יחסית עגולה ובצבע חום (בהיר), היא לא מסוכנת ולא מפנים אותי להורדת השומה. אך אני די מודאגת מהעניין של הגודל והדימומים. אני גרה באיזור המרכז, לאן אתה חושב שעלי לפנות?
פני לרופא עור המבין בדרמוסקופיה לבדיקת השומה. כמו כן את יכולה לפנות לכירורג פלסטי באופן פרטי להסרת השומה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון