הסרת נקודת חן מכף הרגל
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בבדיקה שגרתית, למרות כל נקודות החן שעל גופי, רופאת העור הפנתה אותי לכירורג/פלסטיקאי על מנת להסיר נקודת חן מכף רגלי שנמצא שם כנראה מאז שנולדתי, היות ולפי דבריה חייבים להסיר נקודות חן מכף נרגל. האמנם? היא בפירוש אמרה שרק בגלל שזה בכף הרגל חייבים להסיר. אשמח לשמוע את דעתך.
לקריאה נוספת והעמקה
לצערי זו גישה המקובלת על רופאים רבים. אני איני דוגל בכך ושותפים לדעתי גם רופאים עמיתים העוסקים בעיקר בשומות, הואיל ואין לגישה אגרסייבת זו כל תימוכין מדעיים. שומה שנראית תקינה בעין ובדרמוסקופ, ואינה משתנה עם השנים- אין כל סיבה לכרות אותה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)