תשובה לביופסה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה על תשובתך ב11/4. רציתי לכתוב את כל התשובה מאותה בדיקה, שתסביר לי אותה (אני מודאג ).וכן שתסביר לי מדוע נישלחתי ל c/t. תשובת המעבדה: MELANOMA IN SITU WITH PARTIAL REGRESSION. MARGINS ARE FREE. MINIMAL DISTANCE IS 2 MM
לקריאה נוספת והעמקה
מדובר על מלנומה שטחית עם רגרסיה- שפירושה שמירכת החיסון של הגוף זיהתה חלק מהתאים כממאירים וחיסלה אותם. למיטב ידיעתי והבנתי אין כל הגיון לבצע CT למלנומה שטחית (In situ). סיכויי ההחלמה קרובים ל-100% (עקב הרגרסיה- שמצביעה אולי שהגידול היה מעט יותר עמוק מ-in situ). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)