מה זה יכול להיות?
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כבר כמה פעמים שמתי לב שיש כמו שערה שחורה שלא יורדת בגילוח ושמתי לב שהיא עבה אז שלפתי אותה עם הציפורנים וזה ניראה כמו משהו גמיש דק מאד(עובי כשל מחט)שחלקו כלפי חוץ הוא שחור והפנימי הוא שקוף(ואורכו כמה מ'מ)האם זה יכול להיות גידול פנימי ששולח החוצה משהו כזה (ונתלש בדרך שלכן זה יוצא)או שזה משהו כמו חצ'קון מוזר שהתייבש ונעשה דק שקוף(אם עברתי את תקופת החצק'ונים לפני 10 שנים),זה קרה כמה פעמים ולכן אני שואל(כי אם היה חד פעמי לא היתי מתייחס כלל)... תודה מראש
לא נראה שמדובר בגידול אלא בחלב (בשומן של העור) שחלקו החיצוני התחמצן ולכן קיבל צבע שחור. בכל מקרה כדאי שגם רופא עור יראה את הנגע - כדאי לטפל בו לפני שתהיה שם צלקת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון