נקודות חן שהוסרו
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בת 48, ובפגישה אצל רופאת עור לאבחון נקודות חן אותרו שתי נקודות בישבן ובגב שהוצאו במלואן. בבדיקה מיקרוסקופית: דיספלסטיק נבוס. הרופאה אמרה שטוב שהוציאה את זה ושאבוא לביקורת בעוד חצי שנה, ושאלו כבר הוצאו ואין מה לעשות יותר. האם ברגע שהוצאו השומות אין סכנה יותר? האם זה בסדר שאחזור לבדיקה רק בעוד חצי שנה? אודה לתשובתך
אם השומות הוצאו בשלמותן ברי מהן כבר לא נשקפת סכנה. בדיקות בתדירות של 6 חודשים הן המענה המקובל. אם יש לך שומות מרובות (מעל 20 על כל הגוף) כדאי לך לשקול ביצוע מיפוי שומות ממוחשב אחת לשנה- בדיקה זו מעלה משמעותית את סיכויי הגילוי המוקדם של מלנומה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון