הסרת נקודות חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר ניר שלום רב, קבעתי תור לרופא עור של הקופת חולים שלי בנוגע להסרת נקודות חן מהפנים. יש לי שני נקודות חן בולטות שמפריעות לי בגילוח, אחת כמו פלולה בצבע חום והשנייה חום בהיר וקצת בולטת. שניהם סימטריות והם איתי כבר שנים. אתה חושב שהרופא עור יוכל אולי רק לצרוב אותם עם חנקן או מחט חשמלית? זאת סיבה מספיק טובה לעשות את ההסרה של שני השומות האלה על חשבון קופת החולים? יש לי עוד נקודת חן שטוחה 4מ"מ ליד הקו שערה ואני רוצה להוריד אותה. רופא עור יכול להוריד את הנקודה הספציפית הזאתי רק בגלל שאני לא רוצה אותה והיא לא נראית מסוכנת? אם לא, באיזה סיבות כן?
שומות המפריעות תפקודית הן סיבה טובה להסרה. אני אישית דוגל בהסרה כירורגית ולא בהקפאה וכו'. קופת החולים אינה ממנת הסרת שומות רק כי אתה רוצה- צריכה להיות לכך סיבה רפואית (חשד לסרטן או הפרעה תפקודית). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון