משהו מוזר בנקודת חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בן 23, ויש לי נקודת חן על הפנים מאז שנולדתי, הרדיוס שלה הוא בערך שלושת רבעי מהרדיוס של מטבע שקל, והיא קצת בולטת מהעור. בשבוע האחרון הנקודה התחילה לגרד לי, ועצרתי את עצמי מלגרד מחשש שזה יגרום לנזק, עכשיו התבוננתי בה וזה היה נראה כאילו התחילה לצאת ממנה חתיכת עור - כמו קוץ שתקוע, לחצתי מהצדדים וזה יצא קצת יותר, עד שמשכתי את זה החוצה ממש. וכרגע יש שם נקודה קטנה אדומה - זה נראה כאילו עשיתי חור עם סיכה בנקודת חן. זה לא אמור להדאיג אותי נכון?
נשמע כאילו נוצרה ציסטת חלב מתחת לשומה ואותה הוצאת. אין מקום לדאגה- אולם בכל אופן אני מציע שתפנה לרופא עור שיביט ויבדוק האם אכן מדובר בשומה או בנגע אחר כלשהן. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון