חיפה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,יש לי נקודות חן בגפיים,כל שנה הן מתרבות,מתחילות בתור כתם בהיר קטן וגדלות לנקודות גדולות כהות.למרות שאני נמצאת במעקב של רופא עור אני מאוד מודאגת מאחר ושינוי בגודל השומה יכול לגרום למלנומה.מה ניתן לעשות על מנת להפסיק את גדילתן?קרם הגנה לא עוזר האם הסרה של נקודות החן מפחיתה את הסיכויים לחלות בסרטן העור? בנוסף קראתי באינטרנט על שיטה להסרת נקודות חן של ד'ר זמיר על ידי חומר המורכב מחומצות שגורם לשומה להתייבש ולנשור ללא השארת צלקות,האם קיים חומר כזה והאם הדבר מסוכן? תודה מראש
1. ריבוי שומות וגדילתן היא תכונה גנטית. חשיפה לשמש מעודדת את התופעה אולם מניעת חשיפה אינה מפסיקה אותה לחלוטין. 2. הסרת שומות לא מפחיתה משמעותית את הסיכונים לחלות במלנומה. 3. שיטת ד"ר זמיר מסוכנת, רשלנית ואינה חוקית ומוסרית. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון