כתם לידה - עוד שאלה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום הייתי אצל רופא עור, הוא בדק את הכתם שלי באמצעות זכוכית מגדלת והוא אמר שהכל בסדר, רק מה שצריך זה להוריד את הכתם בכירורגיה פלסטית, אני לא מאמין לו, כי רק אתמול גיליתי שזה ממש לא קשור לעציץ, זה פשוט גדל בקטנה ולא שמתי לב, לפעמים יש לי כל מיני תחושות מוזרות ביד קרוב לכתם.. האם זה באמת נכון שאם הכתם גודל קצת הוא יכול להיות בסדר?
לקריאה נוספת והעמקה
אם אינך מאמין לרופא העור תוכל לבקש חות דעת נוספת מרופא עור אחר. בכל מקרה- לא כל גדילה של כתם לידה היא בעייתית- אך בהחלט דורשת בדיקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)