שאלה - בלוטת חלב בפנים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , בשנים האחרונות מרגיש גולה ליד אפרכסת ימין . הגולה אינה רגישה למגע . היום החלטתי לבדוק אותה ובעצת רופא המשפחה הופנתי לא.א.ג . הרופא רשם בתשובתו ''לא נמצאו בלוטות לימפה מגדלות בצוואר . קדמית לאפרכסת ימין סמוך לשורש ההליקס נמוש נגע עורי כ 5 מ''מ הנע עם העור ונמוש רך ומעט פלוקטואנטי . אין אודם מקומי . הנגע לא רגיש . לסיכום - נראה כבלוטת חלב , יש מקום להוציאה אם יתפתח זיהום מקומי או גדילה של הנגע '' האם אפשר להסתפק באבחנה זו או שיש צורך לגשת לרופא עור ? קצת חושש ורוצה לשים את העניין מאחוריי . תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה