ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, עשיתי ביופסיה כי הרופאים חושדים לאחד מהדברים הבאים: מיקוזיס פונגידיס או קרטוזיס פילאריס. אני עכשיו מחכה לתשובות ורציתי לדעת איך על פי המראה של הפצעים בגוף אני יכולה לנסות לנחש מה יש לי כי ההמתנה קשה ויש לי תור רק עוד חודש לקבל את התשובה. אשמח קצת גם להסבר לגבי כל אחד מהדברים. תודה רבה
שתי המחלות אינן בעייתיות כך שאין צורך לחיות בחשש. מראה הנגעים כנראה אינו מאפשר אבחנה בין שני המצבים- לכן רופא העור שלך שלח ביופסיה...
אמרת ששתי המחלות לא בעייתיות אבל הבנתי שמיקוזיס פונגדיס היא סוג של סרטן היא לימפומה של העור, אז זה לא אומר שצריך לעשות כל מיני טיפולים ודברים ?