נקודה שחורה שפוצצתי
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 25 בריאה. גיליתי אתמול שיש לי נקודה שחורה בפות, בשפה החיצונית. (לא היתה קיימת עד עתה) הנקודה היתה קצת בולטת, כמו חצקון. חיפשתי ברשת והמידע כל כך הבהיל אותי, (סרטן וכו, ואני צעירה כל כך ויש לי ילדים קטנטנים ) שמרוב בהלה ולחץ גירדתי את הנקודה ביאוש- היא התפוצצה ויצא דם, וכרגע אין לה זכר. רק קצת דם שממשיך לזרום. אבל הנקודה השחורה איננה. שאלתי היא - האם עדיין עלי ללכת להיבדק? או שזו היתה נקודת דם ותו לא? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
יתכן שמדובר בהמנגיומה- גידול שפיר שכיח של כלי דם. אבל כמובן שיש להיבדק ע"י רופא עור.
(מספר מקשר)
בול מה שלי קרה מה יצא לך לברר מה זה ?