נקודת חן עם שני צבעים
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בני בן 9 בריא בדכ. יש ךו נקודת חן גדולה מתחת לגרום מאז שהוא היה תינוק. קוטר כ אחד סמ. אני לוקחת אותו מדי שנה לרופאת עור למעקב. היום ראיתי שבאמצע הנקודה החומה ננוצר חלק שחור. הייתי שמחה לשלוח תמונה אך אין אפשרות. אקח אותו לרופאה ביום ראשון. עד כמה זה מלחיץ? מה הסיכון שזה חס לשלום חס וחלילה ממאיר? מה הסטטיסטיקה אומרת? האם ברוב המקרים זה שפיר? אני מאוד דואגת. תודה!!!
לקריאה נוספת והעמקה
לרוב לא מדובר בממצא בעייתי אל נדרשת כמובן בדיקה עם דרמוסקופ. תמונה קלינית בלבד לא עוזרת ממש לאבחנה.
(מספר מקשר)