נקודה מוזרה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שנה גדלו לי שתי נקודות בתוך הפופיק. אחת שטוחה וקטנה והשניה גדולה יותר ובולטת ממש החוצה בצבע חום. לפני כמה שבועות שמתי לב שנקודה שלישית צמחה בפופיק טיפה בולטת בהחרה יותר. השאלה שלי היא כזאת: 1. מה הקשר שפתאום בגיל 31 צומחות לי מלא נקודות חדשות לא רק בפופיק אלא בעוד מקומות בגוף?? 2. לפני כמה ימים גירדתי את הנקודה בפופיק הבולטת החומה ממש הייתי בטוחה שהיא עוד דניה ניתקת ונופלת, נראה לי טיפה ממנה מהשוליים קצת התנתק מהעור ויצא לי משם כמו נוזל חלבי. מאז לא יצא הנוזל הזה אך כואב לי באזור. האם זה מסוכן? מה ניתן לעשות כדי להעלים את הנקודה הזו? תודה רבה!
נקודות חן יכולות להופיע בכל גיל, אם כי לרוב לא מופיעות נקודות חדשות לאח גיל 40. לגבי השומה בטבור פנה לבדיקת רופא עור. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון