נקודת חן מגרדת
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי נקודת חן גדולה יחסית שהתחילה לגרד לאחרונה. זה נראה כאילו יש מעליה מעין שכבת יובש שגורמת לגירודים. לעיתים כשאני מגרדת אותה היא כאילו מתקלפת , או שיוצא ממנה חתיכות קטנות... אני אציין שנוצר עליה נקודות שחורות קטנות כאלה, כמו כאלה שחורים שיש בפנים. כשאני נוגעת בנקודת חן יש הרגשה כמו של פצע שהתייבש. כמובן שכבר קבעתי תור לרופא עור אבל התור הכי מוקדם שיכלתי לקבל זה בעוד חודש. מה עושים? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
אין כל דרך לאבחן שומה ללא בדיקה. נסי להקדים את התור לרופא. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)