נקודת חן חדשה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הופיע לי פתאום היום נקודת חן חדשה בכף היד, הינה אינה בולטת (כלומר מתחת לעור) אני מאמין שהיא בערך 5 ממ והיא יותר דומה למרובע מאשר למשולש. 1 - האם יש לי ממה לחשוש? אני חייל ומערכת הבריאות הצבאית לא הכי נוחה , האם אני צריך תור לרופא מומחה ? 2 - האם יש ניתוח פלסטי להסרת השומה? תודה רבה !
בהחלט נדרשת בדיקת רופא עור מומחה- יש גם בצה"ל (ובבתי החולים- ניתן לקבל הפניה מצה"ל). אין כל סיה לפנות לרופא פרטי. אם רופא יחליט שהשומה חשודה ניתן להסירה בניתוח. בכל מקרה אחר לא מומלץ להסיר- מדובר בניתוח עם החלמה ארוכה יחסית ופוטנציאל לצלקת על כף היד. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון