מלנומה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נגע (נקודת חן) הוצא לי מהרגל, נשלח לבדיקה ובהמשך למימצאים הרופא קבע לי לעוד יומיים הרחבת הצלקת (בחדר ניתוח ובהרדמה מקומית) לביקורת. אציין כי הייתי מאד מרוצה מהטיפול עד כה (שנעשה בקופ"ח כללית)! להלן המימצאים ואודה מאד על הסבר המצב והאם יש מקום לדאגה. Dyslastic Junctional Nevus and Early in-Sito melanoma, 1mm from lateral margin + הוספת תגובה
נראה שאת מקבלת את הטיפול הנכון ביותר. סיכויי ההחלמה ממלנומה זו הינה 100% (ריפוי מלא) לאחר שתעברי את ניתוח ההרחבה. יש רק להקפידו להיותך במעקב רופא עור כל 3 חודשים מאחר ויש סיכוי גבוה יחסית ללקות במלנומה נוספת (באיזור אחר בגוף). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
לד"ר נתנזון תודה על תשובתך