מידע לגבי תוצאת ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כחצי שנה הופיעו לי כמו עקיצות בכל הגוף במיוחד באזור הרגליים, בתחינה עברתי ביופסיה והיתה הבחנה של פלבה ועברתי טיפולים פוטותרפיים שלא עזרו, עברתי ביופסיה שניה ותוצאותיה היו: CD4 + CD8 + CD20 - CD3 + ובהבחנה של הרופא נכתב CD30+ מהי דעתך? בהבחנה נכתב או פלבה או לימפומה של העור רציתי לדעת כיצד ייתכן שלא נראה בביופסיה ראשונה שיש סרטן אם יש.
לקריאה נוספת והעמקה
לעיתים ביופסיה אחת לא מדגימה את המחלה, או כי נלקחה ממקום בריא או כי המעבדה טעתה. לכן יש לחזור על מספר ביופסיות וגם אז נדרשת התאמה בין המראה הקליני לתשובת הפתולוגיה. בריאות שלמה!
(מספר מקשר)