כתמים אדומים שלא נעלמים אחרי טיפול באפודיקס ובתריא
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בעקבות נגעים טרום סרטניים על הפנים השתמשתי כ-14 ימים במשחת אפודיקס. כיוון שהנגעים הפכו לאדומים מאוד. הרופא הפסיק את הטיפול וניתנה לי משחת תריאולון למשך שבוע. לאחר שבוע של שימוש בתריאולון הכתמים עדיין אדומים מאוד ובאחד מהם עדיין יש קילופים כמו קשקשת כל הזמן. האם הכתמים נעלמים בהמשך? כמה זמן לוקח להם להיעלם? האם הקילוף אומר שהטיפול לא הצליח?
לקריאה נוספת והעמקה
הקילוף דווקא מצביע על יעילות הטיפול. הכתמים נעלמים לאחר מספר שבועות - יש להימנע מחשיפה לשמש. בריאות שךצה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)