נקודות חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, קודם כל תודה על שרותך האדיב! דבר שני יש לי 3 שאלות, 1)יש לי נק' חן קטנה בזרוע כשאני נוגעת בה ובסביבתה היא כואב האם יש מה לחשוש? 2)האם נקודת חת עם שערות עליה, זה גם עלול להיות ממאיר? 3)הורידי לי לפני כשנה נק' חן(התוצאה יצאה תקינה) , לאחר כמה חודשים היא צמחה בחזרה . יכול להיות שהיא תהפוך לממאירה? תודה רבה, רבקה
1. לרוב כאב אינו סימו של מלנומה. אולם כל נקודת חן שמשתנה (מכל סיבה) דורשת בדיקה, ולכן רצוי שתיבדקי על ידי רופא עור. 2. בהחלט כן. אין קשר בין נוכחות שערות לבין המצאות סרטן העור. 3. גם שומה שגדלה שוב יכולה להפוך לממאירה- אולם הסיכוי נמוך (כמו כל שומה שלא הוסרה). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון