עוד שאלה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שוב תודה על התשובות המפורטות הקודמות. לגבי הוצאה של הנגע שנצרב בחנקן: 1)אם זה אכן סבוראיק קרטוזיס, בהיסטולוגיה שבועיים אחרי הצריבה ניתן יהיה לזהות את זה, או שזה יהיה מזוהה כנגע פרסיסטנטי/פסאודומלנומה? 2) אם זה יזוהה כפסאודומלנומה האם זה יצריך הרחבת שוליים או בדיקות נוספות? 3)האם סבוראיק קרטוזיס יכול להיות קיים שנים בצורה חלקה ושטוחה ולהראות כמו נקודת חן ופתאום להפוך קשקשי? המון תודה
1. ל-seb ker יש הסטולוגיה אופיינית, שאינה דומה למלנומה / פסאודומלנומה. (מאיפה אתה מכיר את המושג??? ) 2. לא - מאחר ומדובר בפסאודומלנומה. 3. מה שסביר שהיה הוא לנטיגו - מאחר ולנטיגו בהחלט יכול "להפוך" ל-seb ker. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון