נקודה חומה שטוחה בחיך רך עליון
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר ניר רציתי להתייעץ איתך לפני שנה התגלת אצלי נקודה חומה בחיך הרך העליון בקוטר של 2 מילמיטר בערך שטוחה אני בגיל 51 לא מעשן לא שותה אלכוהול וחי עם בת זוג קבועה התייעצתי עם שני רופאים אחד סבר שכדאי להוציא ואילו השני שהוא כירוג אמר להתעלם ממנה מאז עברה שנה ואין כל שינוי בנקודה כולל גודל וצבע אשמח לדעת מה אתה חושב תודה רבה
ללא בדיקה איני יכול להשיב על שאלה זו. אם מדובר בחשד לנקודת חן אזי לדעתי כן כדאי לשקול ביופסיה מאחר והופעת נקודות חן בגיל 51 אנה שכיחה. אולם לא כל כתם שמופיע הינו נקודת חן... אני מציע כי תתיעץ עם מומחה לרפואת הפה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון