גילחתי נקודת חן בטעות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 16 יש לי נקודת חן בפנים ליד האף והיא דיי בולטת התגלחתי היום ובטעות גילחתי אותה (לא הורדתי אותה היא פשוט נחתכה) ירד לי קצת דם והפסיק אחרי 5 דקות. אני לחוץ זה מסוכן? ללכת לרופא? בנוסף לזה אני מצונן אז יכול להיות שהקינוחי שיפשפו אותה קצת
בנוסף היא בולטת מעל העור אז תמיד שאני מגלח באזור אני נזהר
<p style="direction: rtl;">מדובר במצב שכיח. אם אין זיהום אין סיבה לדאגה. לאחר ההחלה פנה לרופא שיבדוק את השומה.</p> <p style="direction: rtl;"> </p> <p style="direction: rtl;">בריאות שלמה</p> <p style="direction: rtl;"><strong>ד"ר ניר נתנזון</strong></p>