פס שחור בציפורן פלוס תמונה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,לאמא שלי הופיע לפני כשבועיים פס שחור/כחול כהה בציפורן ,והצורה שלו לא השתנתה מאז,יש לציין שזה גם היה מלווה בכאב,היא הלכה לרופא עור והוא שלח אותה לכירורג לעשות ביופסיה.. צירפתי תמונה בשביל לקבל עוד חוות דעת,האם זה נראה כמו מלנומה [חס וחלילה] או אולי זה פשוט שטף דם או משהו? למרות שנראה לי ששטף דם אמור לשנות צורה ולהיות יותר קטן בשבועיים, לא? זה הקישור לתמונה- http://sizmedia.com/my.php?i=ladznh35qnjm.jpg
בתמונה זה בהחלט נראה כמו המטומה (דם קרוש מתחת לציפורן). יתכן שהכאב נגרם עקב חדירת גוף זר חד מתחת לציפורן (למשל קוץ או מחט). שבועיים אינם מספיקים לשינוי - צפוי כי עם גדילת הציפורן (כחודשיים) הכתם ילך ויקטן בהדרגה ("יגרר" עם הציפורן החוצה). עם זאת תמונה לא מחליפה את הבדיקה הפיזית- רצוי לבדוק את הציפורן עם דרמוסקופ ואז לקבל החלטה לגבי המשך הדרך. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
שלום אתמול הבחנתי בפס קטן שחור דק למעלה קרוב לציפורן העליונה לא קיבלתי מכה הפס מתחיל מלמעלה ולא מבסיס הציפורן האם זה מדאיג