נקודת חן חדשה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לך ד"ר נתנזון, מתחת לציפורן הבוהן ברגלי צצה "נקודת חן" בעלת מאפיינים של שני גוונים, א-סימטריה וגבולות לא ברורים. רופאת עור אמרה שאקבע תור לפלסטיקאי ללקיחת ביופסיה. התור לעוד 3 חודשים... שאלותיי הן: א. האם רופא עור לא לוקח דגימה לביופסיה? ב. מחשש לסרטן אין זה דחוף לביע מיידי?
חלק מרופאי העור מבצעים ביופסיות. אם קיים חשש לסרטן 3 חודשי המתנה אינם זמן סביר. אם אין חשש לסרטן- אז למה לבצע ביופסיה? בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
על תשובתך המהירה. קיים חשש... קובעת עוד היום תור לרופא פרטי. לכירורג פלסטיקאי. (כדי לבצע ביופסיה, או הסרה של ה"נקודה" כולה). בברכה, פ.א.