BCC
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעבר הופיע לי מעל הגבה פצעון קטן ומגרד שלא ייחסתי לו חשיבות. הוא נעלם לאחר כ- 9 חודשים. לאחר מכן הופיע פצעון קטן מאוד מעל האפעף העליון. אחרי כ- 6 חודשים הלכתי לרופא עור שהפנה אותי לפלסטיקאי. רק ממבט ראשון החליטו שזה גידול ממאיר.והפנו אותי לביופסיה שגם לקח בערך 3 חודשים. עשיתי את הביופסיה לפני חודש וטרם קיבלתי תשובה. האם ייתכן שממבט רגיל ניתן לראות אם הנגע הוא ממאיר? ואם עברו בינתיים חודשים רבים, ייתכן שאם הוא ממאיר אז יהיו גם גרורות. תודה לתשובה מהירה.
במבט רגיל נין לחשוד בנגע. האבחון מתבצע על ידי הפתולוג לאחר הכריתה. בכל מקרה כם אם אכן מדובר ב-BCC הסיכוי לגרורות נמוך מאוד. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
תודה רבה.