נקודת חן שהוסרה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 21 והסרתי נק חן בולטת בלחי עי גילוח וצריבה במחט חשמלית ... הכל היה טוב ויפה זה הפך לפצע שהתקלף ונפל ואז היה סימן ורוד כמו שמקלפים פצע , ואז ברוב טיפשותי הלכתי לבריכה למלא שעות ושמתי פעם אחת בלבד קרם הגנה על האיזור הופיעו על האיזור מעט נקודות קטנות חומות והאיזור בולט קצת מאז למה האיזור נהיה בולט??? צריך שוב לגלח את זה להערכתך או שזה ירד!? כי זה לא בליטה קיצונית ואני גם לא רוצה שזה ישאר ככה!! חףהרופא אמר שאת הנקודות צריך שוב לצרוב לאחר שהאיזור יחלים לחלוטין אבל אני מקווה שהוא לא יצטרך לגלח שוב , זה יעלם הבליטה!? ממה היא חזרה שוב???
לקריאה נוספת והעמקה