אני בת21 והסרתי נקודות חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לפני שבועיים עשיתי הסרת 2 נקודות חן צמודות על הלחי שבלטו קצת , הן היו אצלי מילדות ו2 רופאים שונים אמרו לי שהן לא מסוכנות ואם אני רוצה להסיר זה אסתתי בלבד, אז באמת הסרתי עי גילוח וצריבה במחט חשמלית נראה לי זה כירורגי .. ולאחר שבועיים הפצע היה ממש יבש וכאילו קילפתי ממש בזהירות וזה גם עמד להתקלף נראה לי , וכאילו עכשיו יש 2 חורים כאלה ורודים כאילו כמו העור שנשאר אחרי שמקלפים פצע ... זה לא ישאר ככה נכון?! וגם מידי פעם זה טיפה צורב לי כזה במקום זה הגיוני?
לפי התיאור מדובר בתהליך ריפוי תקין. בכל מקרה עליך לפנות בשאלת כאלו למנתח. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון