nevus congenital
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ניר. לפני מספר ימים הוסר לי מהגוף שומה,באבחנה נרשם שזהו nevus congenital,התשובה לפתולוגיה תתקבל בעוד חודש,מה הסיכוי שמדובר במנלומה או בסרטן עור אחר ? בד"כ ה nongenital לפי מה שאני הבנתי זה שומה מולדת שאין צורך להסיר אותה,אז מדוע היא בכל מקרה נשלחה למכון לבדיקה? תודה רבה ד"ר
אין לי דרך לדעת מה הסיכוי שמדובר במלנומה ללא שבדקתי את השומה... אין לי כל מושג מדוע היא הוסרה- שאל את הרופא שהפנה אותך. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
שבאבחנה רשום 'nevus congenita' מה זה אומר ? מה סוג השומה הזו? האם היא מסוכנת? חשוב לי לציין שהשומה נמצאת אצלי בגוף מילדות תודה ושבת שלום