בדיקה לא מקצועית?
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בחור צעיר אחרי צבא עם גוון עור בהיר ולא מעט נקודות חן(ו2 שומות בולטות יותר על החזה והגב). בעבר הלכתי כמה וכמה פעמים לרופאי עור שונים למעקב אחרי נקודות החן והשומות וכל מה שהם עשו היה להסתכל חיצונית במשך לכל היותר דקה על כל הגוף בסקירה מהירה מאוד,ואמרו שהכל בסדר. מהביקורים אצל הרופאים האלו יצאתי שמח וטוב לב אך כשקראתי את הכתבה של פרופסור ראובני באתר שלכם קצת הפחידה אותי השורה הזו "על הבדיקה להתבצע באמצעות מכשיר הדרמטוסקופ".מעולם לא בדקו אותי עם מכשיר מיוחד. האם יש סיבה לדאגה?מה כדאי לעשות? תודה מראש!
אין סיבה לדאגה- פשוט בפעם הבאה תפנה לרופא עור המבצע בדיקה דרמוסקופית. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
לפני שאני מזמין תור?