נקודת חן מדאיגה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב . אני בת 33 לפני כ חמישה חודשים יצא לי נקודת חן בקרקפת כמו פצע בצבע ורוד אני הטבעי הפיכונדרית לא הפסקתי לגעת בה והיא דיממה ושרפה לי פניתי לרופא עור שבדק עם זכוכית מגדלת ואמר שום דבר . אז פניתי לדוקטור אילן זמיר להסיר אותה לפני כ חמישה ימים . עכשיו הנקודה הפכה להיות חום כהה וצהוב . ואחרי שקראתי כל מיני כתבות על אילן זמיר אני לחוצה מאוד . שאלתי היא; אם לפני שפניתי לאילן זמיר הלכתי לרופא עור ואמר שזה שום דבר אני יכולה להיות רגועה שזה לא סרטני? ואם אני רוצה לאבחן את הנקודה שוב פעם עכשיו אצל רופא עור האם אני יכולה לבצע זאת? לחוצה מאוד
קשה מאוד לדעת כעת מה היה הנגע. כפי שקראת יכולת האבחנה של רופאי עור אינה גבוהה - ביחוד אם לא משתמשים בדרמוסקופ. לקבלת אבחנה כעת אין מנוס מביופסיה ע"י רופא כירורג פלסטיץ בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון