הלכתי לרופא עור
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הלכתי לרופא עור והוא השתמש במכשיר שנקרא דרמטוסקופ ובדק לי את הנקודה עם זה וקבע כי עלי להסיר את הנקודה באיבחון של ההפניה רשום compound nevus מה זה אומר ומדוע הוא דורש להסיר את הנקודה ? אני חייבת לציין גם ששאלתי אותה מה קורה אז אז הרופא אמר כי הנקודת חן נשלחת לבדיקה ביופסיה ותשובה אני יקבל בעוד חודש אז בקצרה מה זה אומר? למה הם שולחים את זה לבדיקה אם מדובר בנקודת חן רגילה לחלוטין? אני חוששת
לקריאה נוספת והעמקה
האבחנה שנרשמה היא "שומה שפירה". כנראה שהרופא לא היה בטוח באבחנה ולכן שלח את השומה לבדיקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)