שלום וחג שמח
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני קצת נמצא בבעיה מדאיגה מכיוון שהובחן אצלי שומה שחורה,הרופאת עור העבירה אותי לרופא פלסטיקה בשביל שיסיר לי אותה והוא אכן הסיר לי אותה ושלח את זה לבדיקה פתולוגיה(ביופסיה). אני חייב לציין שיש לי אותה שומה מספר שנים מילדות,אני חושש שזה יתגלה כמלנומה חס וחלילה . האם כול נקודת חן מסירים אותה ושולחים אותה לבדיקה ? האם כול שומה שחורה היא מלנומה ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
בוודאי שלא כל שומה שחורה היא מלנומה ואין צורך להסיר את רוב השומות. יש לדרוש מהרופא בדיקה דרמוסקופית של השומות טרם החלטה על הסרה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)