שאלה מביכה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר, ממש במקרה גיליתי נקודת חן בפי הטבעת, שאני כמעט בטוחה שלא הייתה שם. רצתי בבהלה לרופא עור מומחה באותו יום,והוא אמר שהיא שפירה לחלוטין. הוא אמר שלא ניתן להסיר אותה, אני מניחה בגלל המיקום.. אבל אני אשמח לעשות את זה.יש אפשרות כזו? המיקום הזה מפחיד אותי מאוד. אין לי זיכרון מספיק טוב כדי לבדוק בעצמי, ולא הגיוני שאני ארוץ לרופא כל חודש.. מה שישאיר אותי בהיסטריה תמידית. בנוסף זה מביך מאוד לעבור את הבדיקה הזו כל פעם. מה ניתן לעשות עם זה??? תודה.
כל שומה בכל מקום ניתן להסיר בעזרת ניתוח . השאלה היא האם צריך- ולכך נדרשת בדיקת רופא מומחה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון