נקודת חן - לילדה בת 4
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לבתי בת הארבע יש נקודת חן nevus pigmented באגודל בקוטר 3 מ"מ שגדל במקצת מאז ופעתו לפני כ שנה וחצי. הופננו ע"י כירורז פלסטי להסרתו בביה"ח תחת הרדמה מלאה. שאלתי, האם אין דרך אחרת להסירה ללא הרדמה? לייזר? מחכה לתשובתך אמא מודאגת
לקריאה נוספת והעמקה
אין דרך להסיר שומה ללא הרדמה מקומית לפחות. אולם נשאלת השאלה- למה בכלל להסיר את השומה??? האם היא חשודה כסרטנית? (סבירות מאוד נמוכה בילדה) אני מציע בחום להתיעץ עם עוד רופאים (לפחות עוד 2) ולדרוש בדיקה דרמוסקופית לפחות של השומה לפני החלטה על ניתוח. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)