חליתי או לא חליתי?- זאת השאלה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני מספר חודשים אובחנה שומה חשודה, לאחר הסרתה הוכרה כמלנומה והופנתי למכון אלה להמשך מעקב (גם אמא שלי במעקב שם מאחר שגם היא סובלת ממלנומות). לאחר ביקור בודד הקופה מסרבת לממן (טופס 17) את המשך הביקורים ועל כן אני שואל האם חליתי ויש צורך במעקב שוטף או שעבדו עלי וסתם ניתחו אותי ואינני זקוק לביקורת תקופתית. תודה.
לפי דבריך אובחנת כמלנומה- כך שחלילה לא "עבדו עליך" ולא "ניתחו אותך סתם"... לגבי המעקב הנדרש- תלוי מה היה עומק המלנומה. בכל מקרה לא רק מכון אלה יכול לעקוב אחר חולי מלנומות- כל רופא עור יכול לעסוק בכך (ואם מדובר על מלנומה חודרנית- אונקולוגים). בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון